بتن اکسپوز

محصولات طرح چوب

طرح ترمو وود

تایل های بتنی طرح ترمووود صدر استون ترکیبی از بافت زیبا و گرم چوب به همراه استحکام و مقاومت بتن است که با داشتن زیبایی چوب ترمو، در تغییرات جوی، سرما و یخبندان و رطوبت کاملا مقاوم می باشد. همچون سایر محصولات صدر استون، این محصول طرح چوب نیز به علت خود رنگ بودن بر اثر گذشت زمان فرسایش و رنگ پریدگی نداشته و با تغییرات دما خمیدگی و ترک خوردگی نخواهد داشت. علاوه بر این ویژگی ها، برای نصب نیز احتیاج به شاسی کشی در نما نیز نداشته و مانند سنگ های بتنی صدر استون بصورت مستقیم با چسب نصب میگردد.
 
تایل های بتنی طرح ترموود صدر استون را  میتوان در نمای داخلی و خارجی ساختمان. دیوار باغ و ویلا استفاده کرد و به دلیل مقاوم بودن در برابر یخبندان و رطوبت می توان برای کف محوطه و کنار استخر نیز به عنوان جایگزینی بسیار مناسب برای ترموود قابل استفاده است.
 
ابعاد این محصول 11*70 است
متراژ موجود در هر جعبه نیز 0.80 مترمربع میباشد.

Desk Stripped

این محصول بتنی که ظاهری به گرمی چوب و مقاومت بتن را داراست برای کف طراحی شده است و در ابعاد 85*20 سانتی متر میباشد. استفاده از چوب در کف انتخابی بسیار مطلوب از نظر ظاهری زیبا میباشد، اما در عین حال نگهداری چوب طبیعی به مراتب سخت تر و پرهزینه تر از سایر متریال های جایگزین میباشد. انتخاب این محصول صدراستون میتواند علاوه بر حفظ زیبایی ظاهری ، هزینه کمتر و مقاومت بیشتری را به همراه داشته باشد.

پروژه های طرح چوب

« از 5 »

ایمیل

info@sadrstone.com

کارخانه

شهرک صنعتی شمس آباد،
بلوار نارنجستان، گلبرگ 3،
پلاک 5

صدر استون

تلفن

021-87106
021-88576006

آدرس

شهرک غرب، فاز 2، خ هرمزان،
بین کوچه دوم و چهارم،
روبروی برج سعدی، پلاک 1