سنگ های سه بعدی و دکوراتیو

محصولات سه بعدی و دکوراتیو

سنگ دکوراتیو کلودی

سنگ دکوراتیو کلودی صدر استون از گذشته همواره یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت صدر استون بوده است . به دلیل تایل هایی با ابعاد و ضخامت مختلف تایلهای این محصول، پس از نصب ظاهری سه بعدی و پازلی را به همراه خواهد داشت که هم در نمای بیرونی و هم دیوارهای داخلی قابل استفاده است.
رنگهای موجود برای این محصول سفید، کرم سایه دار، کرم زرد،مشکی و طرح ویژه است که این رنگ از پرفروش ترین رنگهای این محصول میباشد.

تایلهای این محصول در ابعاد 5*5، 5*10،5*20،20*20،20*30،20*45،30*30،30*45،45*45 موجود میباشد.

متراژ موجود در هر جعبه نیز 0.75 مترمربع میباشد.

سنگ دکوراتیو بریج

سنگ بتنی و دکوراتیو بریج صدراستون  در شش رنگ اصلی سفید، کرم زرد، کرم سایه دار، مشکی، قهوه ای و طوسی موجود میباشد و در رنگ سفارشی شما نیز قابل تولید میباشد. این محصول دارای نمایی بسیار زیبا برای استفاده در حیاط سازی و یا ایجاد فضایی گرم و صخره ای هم برای فضای بیرونی ساختمان و هم برای دیوار های داخلی مناسب میباشد.

River Stone

سنگهای دکوراتیو طرح رودخانه سنگهای زیبا هستند که می توانند با طرح های گوناگون در فضای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار گیرند. این نوع سنگ با رنگهای طبیعی در حالت ها و سایز های مختلف به صورت گوشه دار ، گرد و اشکال هندسی مختلف با روش شبیه سازی شده حالت طبیعی تولید می شود.

سنگ دکوراتیو طرح قلعه

سنگ بتنی و دکوراتیو طرح قلعه صدراستون  در شش رنگ اصلی سفید، کرم زرد، کرم سایه دار، مشکی، قهوه ای و طوسی موجود میباشد و در رنگ سفارشی شما نیز قابل تولید میباشد. این محصول دارای نمایی بسیار زیبا برای استفاده در حیاط سازی و یا ایجاد فضایی گرم و صخره ای هم برای فضای بیرونی ساختمان و هم برای دیوار های داخلی مناسب میباشد. متراژ موجود در هر بسته بندی این محصول 0.65 متر مربع میباشد. 

مصنوعی دکوراتیو Lime Stone

سنگ بتنی و دکوراتیو لایم صدراستون  در شش رنگ اصلی سفید، کرم زرد، کرم سایه دار، مشکی، قهوه ای و طوسی موجود میباشد و در رنگ سفارشی شما نیز قابل تولید میباشد. این محصول دارای نمایی بسیار زیبا برای استفاده در حیاط سازی و یا ایجاد فضایی گرم و صخره ای هم برای فضای بیرونی ساختمان و هم برای دیوار های داخلی مناسب میباشد. متراژ موجود در هر بسته 0.90 مترمربع میباشد

سنگ دکوراتیو استک

سنگ بتنی و دکوراتیو استک صدراستون  در شش رنگ اصلی سفید، کرم زرد، کرم سایه دار، مشکی، قهوه ای و طوسی موجود میباشد و در رنگ سفارشی شما نیز قابل تولید میباشد. این محصول دارای نمایی بسیار زیبا برای استفاده در حیاط سازی و یا ایجاد فضایی گرم و صخره ای هم برای فضای بیرونی ساختمان و هم برای دیوار های داخلی مناسب میباشد. متراژ موجود در هر بسته 0.70 مترمربع میباشد.

سنگ دکوراتیو الگانس

سنگ بتنی و دکوراتیو الگانس صدراستون  در شش رنگ اصلی سفید، کرم زرد، کرم سایه دار، مشکی، قهوه ای و طوسی موجود میباشد و در رنگ سفارشی شما نیز قابل تولید میباشد.

این محصول دارای نمایی بسیار زیبا برای استفاده در حیاط سازی ، نمای ساختمان و دیوارهای داخلی ساختمان میباشد و هم برای فضای بیرونی ساختمان و هم برای دیوار های داخلی قابل استفاده است. ظاهر این سنگ هماهنند سنگهای تیشه ای با بافت نسبتا باریک و تیز است.

متراژ موجود در هر بسته 0.56 متر مربع میباشد.

سنگ دکوراتیو لج استک

سنگ دکوراتیو و بتنی لج استک صدر استون  پرفروش ترین طرحهای این دست از سنگهای دکوراتیو صدر استون میباشد که نه تنها بسیار پر استفاده در نمای ساختمان است بلکه در طراحی داخلی نیز بسایر پر کاربرد است و در شش رنگ اصلی سفید، کرم زرد، کرم سایه دار، مشکی، قهوه ای و طوسی موجود میباشد و در رنگ سفارشی شما نیز قابل تولید میباشد. متراژ موجود در هر جعبه این محصول 0.5 متر مربع میباشد.

سنگ دکوراتیو درای استک

سنگ دکوراتیو و بتنی درای استک صدر استون  پرفروش ترین طرحهای این دست از سنگهای دکوراتیو صدر استون میباشد که نه تنها بسیار پر استفاده در نمای ساختمان است بلکه در طراحی داخلی نیز بسایر پر کاربرد است و در شش رنگ اصلی سفید، کرم زرد، کرم سایه دار، مشکی، قهوه ای و طوسی موجود میباشد و در رنگ سفارشی شما نیز قابل تولید میباشد. متراژ موجود در هر جعبه این محصول 0.6 متر مربع میباشد

سنگ دکوراتیو فیلد

سنگ بتنی و دکوراتیو فیلد استون صدراستون در شش رنگ اصلی سفید، کرم زرد، کرم سایه دار، مشکی، قهوه ای و طوسی موجود میباشد و در رنگ سفارشی شما نیز قابل تولید میباشد. این محصول دارای نمایی بسیار زیبا برای استفاده در حیاط سازی و یا ایجاد فضایی گرم و صخره ای میباشد.

سنگ دکوراتیو S.T

سنگ بتنی و دکوراتیو اس تی صدراستون ترکیبی زیبا از دو سنگ پرفروش استک و توسکانی میباشد که در شش رنگ اصلی سفید، کرم زرد، کرم سایه دار، مشکی، قهوه ای و طوسی موجود میباشد و در رنگ سفارشی شما نیز قابل تولید میباشد. این محصول دارای نمایی بسیار زیبا برای استفاده در حیاط سازی و یا ایجاد فضایی گرم و صخره ای هم برای فضای بیرونی ساختمان و هم برای دیوار های داخلی مناسب میباشد.

سنگ دکوراتیو توسکانی

سنگ بتنی و دکوراتیو توسکانی  در شش رنگ اصلی سفید، کرم زرد، کرم سایه دار، مشکی، قهوه ای و طوسی موجود میباشد و در رنگ سفارشی شما نیز قابل تولید میباشد و دارای ابعاد نا منظم میباشد. این محصول دارای نمایی بسیار زیبا برای استفاده در حیاط سازی و یا ایجاد فضایی گرم و صخره ای هم برای فضای بیرونی ساختمان و هم برای دیوار های داخلی مناسب میباشد.

سنگ دکوراتیو رابل

سنگ بتنی و دکوراتیو رابل یکی از پرفروش ترین محصولات صدر استون میباشد که طراحی منحصر به فرد آن باعث میشود تا نظر بسیاری از طراحان و سازنده ها را به خود جلب کند. رنگ بندی متنوع و سایه دار بودن آن نیز به زیبایی آن افزوده است.

این محصول در شش رنگ اصلی سفید، کرم زرد، کرم سایه دار، مشکی، قهوه ای و طوسی موجود میباشد و در رنگ سفارشی شما نیز قابل تولید میباشد.

این محصول دارای نمایی بسیار زیبا برای استفاده در حیاط سازی و یا ایجاد فضایی گرم هم برای فضای بیرونی ساختمان و هم برای دیوار های داخلی مناسب میباشد.

پروژه های سه بعدی و دکوراتیو

« از 8 »

ایمیل

info@sadrstone.com

کارخانه

شهرک صنعتی شمس آباد،
بلوار نارنجستان، گلبرگ 3،
پلاک 5

صدر استون

تلفن

021-87106
021-88576006

آدرس

شهرک غرب، فاز 2، خ هرمزان،
بین کوچه دوم و چهارم،
روبروی برج سعدی، پلاک 1